sobota, 23 sierpnia 2014

Zamiast koncertu


Witajcie kochani!
Jak Wam mijają ostatnie tygodnie wakacji? Ja wprost nie mogę uwierzyć, że to tak szybko zleciało. Jeśli chodzi o mój dzisiejszy dzień, to planowałam go spędzić na Festiwalu Mocnych Brzmień w moim mieście, ale moje zamiary nieco się zmieniły i przyjechała do mnie koleżanka z Gdańska. Właśnie siedzimy u mnie i oglądamy zrobione dziś zdjęcia. Bardzo się ucieszyłam, kiedy Ala napisała mi, że się do mnie wybiera, nie widziałyśmy się dość długo i trzeba było to nadrobić, a kiedy lepiej, jak nie w wakacje? ;)





                        

Wybaczcie mi jakość zdjęć na których jestem, ale były robione telefonem, na szybko, bo chciałam mieć jakieś fotki stylizacji na bloga. Spódniczkę miałam na sobie pierwszy raz od jakichś.. 4 miesięcy :o
Dobrze było znowu móc ją ubrać, bo świetnie się w niej czuję i w dodatku pasuje do większości tego co noszę.
Lecę odprowadzić Alę, bo niedługo jedzie ;x
                                                                 Trzymajcie się :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz