niedziela, 17 sierpnia 2014

Wielki powót!

Witajcie! 

Jeju, jak bolesna była dla mnie ta rozłąka z Wami i z blogiem! Niestety, z powodów zdrowotnych musiałam na kilka miesięcy zawiesić działalność bloga. Gdybym wiedziała wcześniej, to na 100% bym Was uprzedziła. Niestety, niektórych rzeczy nie jesteśmy w stanie przewidzieć. Ale, nie ma co, najważniejsze, że mogę wrócić do blogowania i obiecuję Wam robić to systematycznie i przykładać się do pisania notek. W ramach powrotu mam dla Was nieco zmian w wyglądzie bloga i notkę z outfitem. Mam nadzieję, że Wam się spodoba! :)







Zestaw całkowicie w moim stylu. Zdaję sobie sprawę, że nie każdemu taki klimat odpowiada, ale Ci, którzy dłużej czytają mojego bloga zauważyli już, że nie przepadam za pastelowymi kolorami, kwiatami i tego typu motywami. Mam swój odmienny styl, z którego jestem dumna, choć zdaję sobie sprawę, że nie każdemu on musi się podobać. Tym, którzy jednak mimo wszystko lubią zaglądać na mojego bloga dziękuję bardzo za samo zainteresowanie :*.
                                                               
                                                          I jak Wam się podoba zestaw? ;)
                                                     Miłego wieczoru :*:*

2 komentarze:

  1. Juz się bałam, że to koniec bloga a tu taka miła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Monia taka piekna :)
    ~Nicole

    OdpowiedzUsuń