poniedziałek, 24 marca 2014

Zdjęcia

Cześć Wam :)
Co u Was słychać? U mnie trwają rekolekcje, z czego jestem bardzo zadowolona, bo oznacza to trzy wolne dla mnie dni :) W sobotę byłam na zdjęciach z Pauliną, bo chciałam w końcu dodać notkę z normalnymi zdjęciami, a nie robionych na szybko, albo telefonem. Nie pamiętam, czy wspominałam, jeśli nie to mówię, że jestem w tej spódniczce wręcz zakochana! Świetny krój, koronki i falbanki, to połączenie, za którym wprost szaleję :D Świetnie czuję się też w spódniczkach dopasowanych z wysokim stanem, mam jedną taką i w niedługim czasie na pewno Wam ją zaprezentuję :)






Mam nadzieję, że zdjęcia i outfit Wam się podobają:) Mam ich na tyle dużo, że postanowiłam rozłożyć je na dwie notki, więc wiecie, czego spodziewać się w następnej ;D
                                                                            Miłego Wieczorku :)

1 komentarz:

  1. Ja wcale nie mówię czyja to spódniczka ślicznotko :* / menda.

    OdpowiedzUsuń