wtorek, 11 marca 2014

Leather skirt

Cześć Wam :)
Miałam dziś niezbyt dobry dzień, zwolniłam się ze szkoły, słabo się czułam i czuję do tej pory. Jutro nie idę do szkoły, ale o leniuchowaniu mogę zapomnieć, muszę zabrać się za nadrabianie zaległości w szkole :(
Poza tym, cały dzień siedzę w domu. Mam w planach w ten weekend zdjęcia, więc będziecie mogli zobaczyć nową stylizację :) Teraz pokażę Wam jedynie 'zwiastun' czyli czego możecie się spodziewać ;)
Przepraszam za bardzo słabą jakość zdjęć, ale mój telefon nie dysponuje zbyt dobrym aparatem ;x


Od jakiegoś czasu zaczęłam też wracać do malowania ust, mimo, że długo tego nie robiłam, to myślę, że nie wyszłam z wprawy, a mocno czerwone usta fajnie kontrastują z ciemnym strojem ;)



 
                         Ehh, jestem już zmęczona, zaraz idę do wyrka.
                                                                  Dobrej nocy, kochani :)

3 komentarze: