niedziela, 2 marca 2014

Gdzie można mnie złapać?

Hej wszystkim :) 
Wczoraj pod wpływem chwili (i namowy kilku osób)postanowiłam założyć osobnego photobloga, na którym będę umieszczać zdjęcia robione przeze mnie, a nie te, na których jestem ja. Kilka fotografii już się tam znajduje, a z czasem mam zamiar poszerzyć ich galerię :) Mam zamiar umieszczć wpisy regularnie, dlatego serdecznie zapraszam do obserwowania, żeby być na bierząco! :)  photoblog - KLIK 
Od jakiegoś czasu mam też ask'a, więc jeśli macie jakieś pytania, to śmiało :) ask -  KLIK 
Dla przypomnienia dam też linki do mojego facebooka i prywatnego photobloga. Na większości z tych stron bywam codziennie, więc będziecie na bierząco :). 




        Dziś prawie cały dzień przesiedziałam w domu, kiepsko się czuję, mam nadzieję, że do jutra mi przejdzie. Tym czasem życzę Wam miłego wieczoru i do napisania! :)

2 komentarze:

  1. Masz świetnego bloga :D

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lity - najpiękniejsze buty *-* www.sszuminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń