czwartek, 27 lutego 2014

W którą teraz stronę?


Hej, kochani ;) 
Dzisiaj miałam pierwszą w tym roku szkolnym lekcję doradztwa zawodowego i powiem Wam, że okazała się bardzo przydatna. Myślałam, że będą to zmarnowane godziny, gdzie nie nauczymy się niczego nowego, ale jestem bardzo pozytywnie zaskoczona :) W planach jest pisanie CV, listu motywacyjnego, wyjścia na drzwi otwarte do szkół w moim mieście i wiele, wiele innych. To bardzo przydatne, w końcu w tym roku kończę gimnazjum i ważne, żeby jak najlepiej wybrać kolejną szkołę :)




Mam dla Was jedynie zdjęcia robione na szybko telefonem, chciałam Wam pokazać dzisiejszy outfit ;)
Od jakiegoś czasu zaczęłam wręcz nałogowo chodzić w różnego rodzaju spódniczkach i krótkich spodenkach, długie spodnie zakładam sporadycznie. Pewnie jesteście zdziwieni, jakim cudem nie zamarzam podczas codziennej drogi do szkoły? ;D Powiem Wam, że wystarczą 2 pary rajstop (no, czasem 3) i wcale nie ma tragedii ;) Niesamowicie spodobało mi się coś takiego, w dodatku w połączeniu ze skórzaną kurtką (którą ostatnio nabyłam i która w najbliższy czasie na pewno pojawi się na blogu!) :). Akurat ta spódniczka nie jest moja, ale myślę, że osoba, od której ją pożyczyłam szybko jej nie zobaczy hahah ;)
                                                                    Trzymajcie się :*

1 komentarz:

  1. Ja, ówcześnie przeciwniczka spódniczek, również się w nich zakochałam i powoli gromadzę je już na lato :D

    www.sszuminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń