niedziela, 16 lutego 2014

School

Cześć kochani :) Wiem, że ostatnimi czasy rzadko tu wpadam, ale jak już wspominałam mimo tego, że są ferie mam bardzo mało czasu. Jak pomyślę, że już w poniedziałek kończy się planowanie wolengo czasu przed 15 to robi mi się niedobrze ;/ Mimo tego, że mało odpoczywałam, to bardzo miło spędziłam te 2 tygodnie, w większości zrobiłam, to co chciałam i planowałam.



Zdjęcia są efektem sesji z bardzo utalentowaną młodą fotograf, która mieszka w okolicy mojego miasta, lajkujcie fanpage <3 Magdalena Tomaszewska (Loczek) photography. Dziewczyna robi świetne zdjęcia i ma wiele ciekawych pomysłów, odwiedźcie jej stronę na facebook'u, a sami się przekonacie! :)
                                           Dzisiaj krótka notka, bo padam z nóg, 3majcie się cieplutko ;*

2 komentarze:

  1. To jest osobno spódniczka, bluzka i koszula :)
    Ale dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju masz strasznie nietypową urodę:)!
    buziaki
    ankagrzanka.blogspot.com
    { mam nadzieje ze nie bylby to problem jesli poprosilabym Cie o klikniecie w linki sheinside na moim blogu:) }

    OdpowiedzUsuń