sobota, 8 lutego 2014

Krzyże

Cześć misiaki :) 
Ahh, cudownie się czuję z myślą, że jest coraz więcej ciepłych dni! Dzisiejszy akurat się do nich zalicza, więc postanowiłam wykorzystać go częściowo na zdjęcia, a częściowo na wypad do Grudziądza z dziewczętami :) Nie obyło się rzecz jasna bez wpadki.. nasz autobus powrotny okazało się, że nie jechał i marzłyśmy godzinę na przystanku... Brr.. na samą myśl trzęsę się z zimna... Ale przynajmniej było wesoło haha ;)





                                     Połączenie koszulki i body z motywem krzyża bardzo mi się spodobało, choć nie kupowałam tych rzeczy w tym samym czasie i połączenie wyszło całkowicie przypadkiem to jestem z niego bardzo zadowolona.:) Paznokcie celowo pomalowałam na żółto, bo od jakiegoś czasu zaczął mi się podobać motyw kontrastu i postanowiłam z nim poeksperymentować :) Co myślicie o stylizacji? :)



Oczywiście, nie obyło się bez samojebki z przymierzalni z Agaciorem <3 Nie mogę się przestać śmiać, jak patrzę na to zdjęcie hahahaha ;D

                                                            Miłego wieczoru słoneczka ;*

4 komentarze:

  1. Wow , fajny look *-*
    Masz śliczny kolor włosów !
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalnie i bardzo ciekawie :)
    thealexlook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :) Ciekawe stylizacje xd
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju jakie piękne są te zdjęcia, strasznie mi się podobają :)
    obserwujemy? :3

    OdpowiedzUsuń