środa, 26 lutego 2014

Postanowienia

Cześć, rybki! 
Zbliża się pewien kosmicznie ważny dla mnie dzień. Myślę o nim prawie cały czas i doszłam do wniosku, że powinnam wprowadzić kilka zmian w swoim życiu. Po pierwsze, muszę rzetelniej przykładać się do nauki, bo egzaminy zbliżają się wielkimi krokami, a chcę je napisać jak najlepiej. To bardzo ważne, bo mogą mieć one wpływ na to, czy dostanę się do wybranej przeze mnie szkoły. Po drugie, chcę zapisać się na warsztaty muzyczne. Zbieram się do tego już od jakiegoś czasu, ale mimo, że do domu kultury mam blisko, to jakoś nigdy nie mogę się tam wybrać ;D Po trzecie, chcę uporządkować różne istotne dla mnie sprawy, które nie dają mi spokoju. Zmiany nie są duże, ale wszystko małymi kroczkami ;) Jeśli uda mi się wprowadzić je w życie,zacznę wdrażać kolejne, ważne by dobrze zacząć :)




                       Każdy z nas ma jakieś swoje, choćby najmniejsze postanowienia, więc życzę Wam powodzenia w ich realizacji ;) Za mnie też trzymajcie kciuki :)
                                                                         Miłego wieczoru ;*

1 komentarz:

  1. ładnie zapraszam do m,nie http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń