niedziela, 16 marca 2014

MaxModels

Cześć kochani :)
Weekend się kończy, zaraz zaczyna się nowy tydzień pracy, z tym, że z większą ilością godzin, bo dołożyli nam jakieś zajęcia unijne i mam ok 4 godziny w tygodniu więcej :C
Ale (prócz tego weekendu, który pod względem pogody był koszmarny) zaczyna się robić coraz lepiej, słoneczko świeci, to od razu człowiek ma inne nastawienie :)
Chciałam Wam zostawić link do mojego konta na MaxModels które założyłam dzisiaj i to w zasadzie przypadkiem. Wiedziałam już wcześniej o istnieniu tej strony, ale jakoś nigdy nie kusiło mnie, żeby się tam rejestrować, ale dziś z racji tego, że cały dzień siedziałam w domu, to skakałam po różnych stronach i doszłam do wniosku, że konto tam, to całkiem nie głupi pomysł. Jestem zarejestrowana jako fotograf, już zamieściłam kilka zdjęć, mam nadzieję, że z czasem cała galeria będzie się powiększać, mam sporo planów i pomysłów, jeśli dobrze pójdzie, to część z nich będziecie mogli zobaczyć właśnie tam :)




Mam nadzieję, że zainteresują Was moje zdjęcia, Wasza opinia jest dla mnie ważna :)
                                                                       Miłego wieczoru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz