środa, 19 marca 2014

Koszula w kratę

Cześć kochani! :)
W końcu udało mi się wyjść na jakieś szybkie zdjęcia na bloga, nie ukrywam, że coraz dłuższy dzień bardzo mi w tym pomógl, bo mogłam spokojnie wyjść na zdjęcia o 16, a i tak coś z tego wyszło ;)
Miałam dziś na sobie moje ulubione jeansowe krótkie spodenki, standardowe czarne botki, czarną kurtkę z eko skóry i pożyczoną od Klaudii koszulę, która bardzo mi się spodobała. Myślę, że Klaudia długo jej nie zobaczy :D
Jutro w naszej szkole są organizowane drzwi otwarte, w których biorę udział, więc czeka mnie masa biegania, a w efekcie zmęczenie, ale o wiele bardziej wolę to, niż siedzenie bez celu ;)




Pod spodem miałam jeszcze body we wzór krzyży. Udało mi się jeszcze dziś wyhaczyć za bardzo małą kwotę sukienkę, która od razu mnie urzekła, ale więcej o niej w następnej notce, która mam nadzieję pojawi się niedługo.
                                                                          Miłego Wieczoru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz