sobota, 30 listopada 2013

Andrzejki!

Witajcie ;) 
Dzisiaj 30.11. wiec jak wiadomo-Andrzejki! 
Lubie to swieto, nie traktuje go powaznie, ale mozna sie dobrze bawic ;> Wczoraj bylam na noc u Klaudii, a dzisiaj.. hm, mam kilka opcji, a ktora wybiore, zobacze ;)
W koncu znalazlam kabel USB, wiec moglam zrzucic zdjecia z telefonu, z czego jestem bardzo zadowolona, bo mam bardzo duzo waznych, smiesznych i wgl. roznyc zdjec ;) 
Kilkoma chcialam sie z Wami podzielic ;)




                                                        A to juz normalnie, aparatem ;>


A co do Andrzejek, w sumie, nie wiem, czemu lubie ten dzien. Komercja, tak samo jak halloween, ale mozna sobie powrozyc, a kto wie, moze cos sie spelni, haha ;)
Ostatnio nie mam na nic czasu, probne egzaminy zblizaja sie wielkimi krokami, duzo zajec dodatkowych, wracam do domu pzed 16 i mam wszystkiego dosc. Ale coz, uroki ostatniej klasy, potem nowa szkola, nowi ludzie, nowe mozliwosci ;)
Bede tesknic za obecna szkola, za wieloma osobami, za atmosfera, ale kazdy idzie w swoja strone i trzeba sie z tym pogodzic, dlatego chce, zeby moj ostatni rok w tym miejscu byl jak najlepszy ;)

                                                        Jakie macie plany na Andrzejki? ;)
Milego swietowania, 3majcie sie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz