siemkaaa .
jak tam u Was ?ja dzisiaj miałam stosunkowo niedługo lekcje , bo do 13.15 , więc byłam mega szczęśliwa , że mogłam iść do domu i zdrzemnąć się godzinkę , bo po prostu padałam z nóg ; x
jak się obudziłam to wyszłam na dwór z Klaudią , potem wpadłyśmy do mnie , a później Klaudii szła do domu : c .
nie mam zdjęć z dzisiaj , bo wyjście było spontaniczne i nie wzięłam ze sobą aparatu ; x
jutro mam lekcje do 15.10 , nie wiem jak ja to przeżyję , zwłaszcza , że jutro piątek O,o
ale potem wpadam do kumpeli , a później wypadzik ze znajomymi , więc ten dzień będzie wykorzystany w 100 % ! ; )
nie chcę go marnować , bo mam teraz bardzo mało wolnego czasu , a wyśpię się potem ; > .
sobota też się fajnie zapowiada , więc myślę , że będę miała dla Was kilka zdjęć ; 3 .
jak na dziś jedynie co nieco z sesji z Chełmna ; >
+1.jpg)
życzę miłego wieczoru <3
+1.jpg)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz