siemanko .
co u Was?tak jak w tytule wpisu - miałam ciężki początek tego weekendu .
wielka kłótnia , mediacje , szkoda słów .
popołudnie spędziłam z kumpelami , Sarą i Weroniką , ale nie wzięłam ze sobą aparatu , więc nie mam żadnych zdjęć ; x .
później wróciłam do domu .
jakoś dziwny dzisiaj dzień . najpierw wszystko ok , a w momencie afera .
ciężko było . ale dam radę .
jutro do południa znowu wywiewa mnie do kościoła. jej . jeszcze się przyzwyczaję xd
potem chyba idę z Klaudią na zdjęcia , więc na pewno coś dodam .
***************************************
_________________________________________________________
co najwyżej takie tam nieogary już w domu xd



Brak komentarzy:
Prześlij komentarz