wpadam dzisiaj do Was z zapytaniem . co myślicie o tym , żebym zaczęła umieszczać na blogu filmiki ?
tematyka byłaby taka jak w normalnych notkach , a forma myślę ciekawsza ; >
postaram się je dodawać regularnie , nie wiem jeszcze jak często , zależy na ile czas mi pozwoli , ale zrobię co się da ; )
będzie to myślę ciekawa odmiana , bo i mi będzie się przyjemnie nakręcało takie filmiki , a i Wam , mam nadzieję , że przyjemnie oglądało .
co do mojego dzisiejszego dnia . ilość lekcji jak najbardziej in plus , bo na 8.35 i do 13.15 , więc nie ma na co narzekać ; > .
wróciłam do domu , później skoczyłam z kumpelą do galerii i to w sumie tyle . od tamtej pory siedzę w domu . nawet mówiąc szczerze nie miałam ochoty z nikim wychodzić , bo ani pogoda nie zachęcająca do tego , ani nic ; x
no tak , trzeba się w końcu przestawić , że nadchodzi czas , kiedy przy wyjściu i powrocie ze szkoły będzie już ciemno ; /
brutalna rzeczywistość . w takich momentach zamykam oczy i myślę o przyszłych wakacjach , co na chwilę poprawia mi humor ; > .
pocieszam się faktem , że już jutro upragniony przez wszystkich piątek *o* . weekend mam zaplanowany , nudzić się na pewno nie będę i na pewno dodam zdjęcia , których będzie całkiem sporo ; ) .
ale o tym już w następnej notce .
życzę Wam miłego wieczoru ; *
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz