siemankoo .
niestety , sprawa z filmikiem jest jak na razie
zawieszona , nie mogę go dodać , nie wiem co się dzieje . ale będę
jeszcze próbować .popołudnie , tak , jak wspominałam spędziłam z Sarą , poszłyśmy na spontaniczne zdjęcia .
jestem z nic zadowolona , Sara jest świetną modelką *o*
oho ... i znowu nachodzi mnie dylemat . wolę robić zdjęcia , czy pozować do nich ? nie znam odpowiedzi na to pytanie . fotografować mogę zawsze i wszędzie . z pozowaniem to różnie ; ) .
ale dzisiaj robiłam i to i to ..

boże , Sara jest piękna *__*
ogólnie bardzo pozytywnie spędzony dzień . miałam iść na próbę , ale nie wyszło . ale tak to wszystko in plus ; ) .
w takich momentach bardzo brakuje mi wakacji , spania do 14 , codziennych wyjść ze znajomymi , takiego luzu , poczucia , że nic nie muszę .
ale pocieszam się myślą , że wcale nie tak dużo czasu dzieli nas od przerwy świątecznej , potem ferii i już z górki ; 3 .
ale najbardziej nie mogą się doczekać świąt , bo wtedy dostanę nowy sprzęt fotograficzny *o*
albo nowy obiektyw , albo nowy aparat , AAAAAWWW <333
cieszę się , że będę się mogła rozwijać, bo robienie zdjęć to moja prawdziwa , szczera pasja ;3
życzę Wam udanego wieczoru ;*



Brak komentarzy:
Prześlij komentarz