piątek, 31 stycznia 2014

Dolce&Gabbana


Witajcie po dłuższej przerwie kochani :) Niestety, nie starcza mi ostatnio czasu na nic, więc na blogowanie też nie ;x. Mam nadzieję to nadrobić. Na dobry początek postanowiłam poświęcić dzisiejszy post wywiadowi, który miałam okazję przeczytać w magazynie Harper's BAZAAR. Zatytuowany jest "24 godziny z Domenico Dolce i Stefano Gabbana". Można się więc domyślić, z kim był przeprowadzony wywiad :) Postanowiłam o nim napisać ze względu, na to iż obaj projektanci zasłynęli swoją marką, kreacje których projekty wyszły z pod ich ręki pojawiają się zarówno na wybiegach na całym świecie, jak i w garderobach celebrytów.



W rozmowie z redaktorem Harper's BAZAAR panowie przybliżyli nam swój plan dnia, który dużej mierze obejmuje pracę nad nowymi projektami (teraz do kolekcji wiosna-lato 2014). W tym sezonie czeka nas 'powrót do baroku'. Inspiracją dla projektantów były właśnie czasy baroku, wszelakie wzory i kolory przeniesione na ubrania o bardziej współczesnym kroju. Aczkolwiek nie zabrakło elementów w nowoczesnym stylu (np. torebka częściowo pokryta cętkami).


Z całego serca zachęcam Was do przeczytania tego wywiadu, jak również całego magazynu, który od niedawna stał się dla mnie inspiracją :)
Co do bardziej przyziemnych spraw... W moim województwie zaczęly się ferie! W końcu nadszedł czas, na który tak dlugo czekałam, podobnie jak wszyscy haha ;). Plany są, teraz tylko wystarczy je zrealizować! :)
                                                                Wy również macie ferie?
                                                                         Miłego wieczoru ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz