środa, 15 stycznia 2014

Niedzielne zdjęcia


Witajcie! :) Z góry bardzo Was przepraszam za to, że nie dodałam notki zgodnie z planem, aczkolwiek mój kochany komputer uniemożliwił mi zalogowanie się na moje konto na bloggerze ;c. 
Ale w ramach rekompensaty mam dla Was specjalną notkę ;). 
W ubiegłą niedzielę byłam pierwszy raz na zdjęciach z Pauliną. :) Ale na pewno nie ostatni! Jestem z nic bardzo zadowolona :)). Chciałam Wam pokazać również outfit ;). 







I jak Wam się podobają? :) Nie powiem, dość mocno wymarzłam, bo tego dnia potwornie wiało, aczkolwiek myślę, że tak ładne zdjęcia były tego warte :)! Jest to tylko niewielka ich część, ciężko mi było wybrać, które, ale nie mogłam wstawić wszystkich ;x.
Poniedziałek i wtorek minęły mi dosyć dobrze, dziś nie było mnie w szkole i z utęsknieniem czekam na weekend. Jutro spotykam się z Julką, w piątek spacer, więc myślę, że całkiem szybko mi to zleci :).
Co do outfitu: Jak wiecie, z reguły chodzę ubrana raczej w ciemne rzeczy, więc doszłam do wniosku, że ostro różowe szelki będą fajnym elementem rozjaśniającym całą stylizacę. Jako element ozdobny wybrałam naszyjnik zrobiony z drobnych krzyżyków, który pożyczyłam od Melisy. Mam nadzieję, że Wam się podoba :)
                                                                           Miłego wieczoru, kochani ;*

2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia !
    Piękna stylizacja :)
    Obserwuje.
    http://mylifeisbrilliant-myloveistrue.blogspot.com/
    http://kolorowyszaldodatkow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawe połaczenie!
    podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń