piątek, 10 stycznia 2014

Weekend!

Witajcie kochani! 
Oh, jak ja się cieszę, że już dzisiaj piątek! To był pierwszy tydzień nauki po przerwie świątecznej, a ja już mam serdecznie dość. Ale teraz chociaż chwila oddechu ;). Jutro wybieram się ze znajomymi na koncert, który odbędzie się w moim mieście. Od czasu Festiwalu Mocnych Brzmień, na którym byłam w wakacje, nie miałam okazji posłuchać muzyki na żywo, a bardzo to lubię ;). 
Dzisiaj lekcje skończyłam wcześniej, z racji tego, że nie poszłam na koło dokończyć zaległej pracy, ale byłam tak padnięta, że zasnęłabym na ławce. Miałyśmy dziś z Klaudią w planach obejrzeć u niej jakiś film, ale obydwie zasnęłyśmy, obudziłyśmy się nie dawno i nie chciało mi się już ruszać z domu ;x. 





                     W niedziele będzie specjalna notka, więc wyczekujcie! ;*
                                                                           Jak Wam minął tydzień?
                                                                               3majcie się ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz