niedziela, 19 stycznia 2014

W roli fotografa...

Cześć kochani! :) Brr.. ale zimno! Cały dzień wiało i było paskudnie ;x Mimo tego, byłam z Klaudią na dość spontanicznych zdjęciach. Jestem zadowolona, choć byłyby lepsze, gdybym czuła ręce, które niestety było odmrożone, bo do pracy z aparatem musiałam zdjąć rękawiczki ;x. No, ale nie ma co narzekać, wolę trochę pomarznąć robiąc coś, co kocham, niż cały dzień siedzieć w domu nic nie robiąc ;)
Sesja nie trwała długo, bo z minuty na minutę było coraz zimniej, więc poszłyśmy na chwilę ogrzać się do hali sportowej haha ;) Potem poszłyśmy do mnie na herbatę, potem Klaudia szła do domu i zaraz będzie mi wysyłać zagadnienia z biologii, bo jeszcze z dwiema koleżankami prowadzimy jutro lekcję, porządnie się przygotowałyśmy, więc teraz musimy dobrze zaprezentować naszą pracę ;) Zostawiam Was ze zdjęciami Klaudii i lecę szykować notatki ;)






                                                                 Jak Wam minął weekend?
                                                                         Do następnej notki ;*

6 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz, bardzo ładna pomadka

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są przepiękne ! A modelka śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia *__*
    obserwuje
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy ci to już ktoś mówił ale masz to COŚ w oczach. Przyciągasz spojrzeniem.
    Zdjęcia ogólnie bardzo dobre. Takie naturalne. Podobają mi się .
    Całuję

    http://art-fun-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing pics and blog !
    I'm following you now.

    xx
    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widac na zdjeciach, ze bylo i zimno, ale zadroszcze i podziwiam wytrwalosci, ja na pewno nie dalabym rady ;) ledwo daje sie namowic na wyjscie do znajomych ;)

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń