środa, 25 grudnia 2013

1st day

Cześć misiaczki! 
Jak Wam minął wigilijny wieczór i mija pierwszy dzień świąt? :) U mnie całkiem w porządku, wigilia przebiegła nawet lepiej niż się spodziewałam ;) Dzisiejszy dzień spędziłam częściowo w trasie powrotnej do domu, a potem już tylko świąteczne lenistwo i obżarsto haha :C Dziewczyny, teraz tylko musimy się modlić, żeby poszło w cycki hahah :)! 


 
                        Zdjęcie zrobiłam zaraz po przyjeździe do domu, po potem szybciutko się ogarniać i ciąg dalszy leniuchowania :). Wybaczcie brak uśmiechu, ale byłam dość zmęczona, a chciałam mieć jakąś świeżynkę dla ubarwienia notki ;)


  Jutro prawdopodobnie, oprócz spotkania z Klaudią, spędzę podobnie jak dzisiaj, co w święta wcale mi nie przeszkadza haha ;). Myślę, że jutro pokażę Wam co dokładnie miałam ubrane podczas kolacji wigilijnej, czyli elegancki outfit na specjalne okazje w mojej interpretacji :).
                                                                       3majcie się!

2 komentarze:

  1. pokazesz co dostalas w srodku? :) moze tutaj dodaj jeszcze kilak zdjec ciekawa jestem :P xd

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat prezenty mojego małego kuzyna. ;D
      Dostałam trochę ciuszków, kosmetyki i torbę :)

      Usuń