niedziela, 15 grudnia 2013

U Melisy

Cześć Wam! 
Nie mogę uwierzyć, że już jest niedziela... Jutro wszystko zaczyna się na nowo, ale to już ostatni tydzień przed świętami i maaasą wolnego <3. Weekend spędziłam bardzo miło, bo bylam na noc u Melisy. Niestety, dziś rano uciekł mi autobus ;x więc postanowiłam, że pójdę pieszo, w końcu to tylko 2.5 km ;). 
Melisa poszła ze mną, wzięła też swojego chłopaka, więc nie szłam sama haha ;) Trochę bolały mnie nogi, ale spacerek jak najbardziej mi się przydał.                                                                        *Misiek kochany*




Teraz siedzę w domu i próbuję się zabrać za francuski -.-

                                                           A Wam, jak minął weeekend? ;3
                                                            3majcie się, byle do wolnego!


4 komentarze: