czwartek, 26 grudnia 2013

Świąteczny outfit

Cześć misiaczki! 
Udało mi się dziś pyknąć kilka zdjęć z Klaudią z czego jestem bardzo zadowolona! :) Tak jak wspominałam, zależało mi, żeby pokazać Wam mój świąteczy outfit. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :).







Dzisiejsze zdjęcia,wyjątkowo mi się podobają! Mają w sobie to coś :)
Co do outifitu, sukienka jest wykonana z bardzo wygodnego, niegniotącego się materiału, co jest wielką zaletą, bo wyjęłam ją z torby po podróży była w nienaruszonym stanie :). Rajstopy też są jedną z moich perełek :). Dla przełemania całości, zamiast obcasów postawiłam na botki, co jest o wiele wygodniejszym i bardziej podchodzącym pod mój styl rozwiązaniem :).
Dziś mijają święta, z czego mówiąc szczerze się cieszę. Jakoś nie czułam tej magii, jak co roku. Po prostu kilka wolnych dni. Ale za to wyczekuję sylwestra! :D Mam plany, z których cieszę się jak nigdy, więc mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli :).
A Wy, macie już plany na sylwestra? :)
Buziaki <3

5 komentarzy:

  1. Szczególnie drugie i trzecie. Booooże czemu ty jesteś taka ładna !? ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. ale jestes sliczna :)
    rozumiem ze wolisz ciemne ubrania i tego typu styl? ;)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z reguły chodzę ubrana na czarno, albo na ciemno, dziękuję! ;)

      Usuń