piątek, 27 grudnia 2013

New design

Witajcie miśki!
Dzisiaj coś mnie natchnęło do zmiany wyglądu bloga. Już od jakiegoś czasu chciałam tu coś 'odświeżyć', ale za każdym razem brakowało mi albo czasu, albo natchnienia. Ale cieszę się, że w końcu się za to zabrałam ;). Bardzo mi odpowiadają barwy, w jakich jest obecny design, wszystko jest przejrzyste i naprawdę mi się podoba, mam nadzieję, że Wam również, bo ważne jest dla mnie, abyście się tu dobrze culi i chętnie zaglądali :). Dzisiejszy dzień spędziłam wyjątkowo nudno, obudziłam się dopiero po południu i cały dzień leżę sobie w łóżku. Ale jutro za to czeka mnie o wiele bardziej aktywny dzień, chcę jak najlepiej wykorzystać wolne dni, choć leniuchowanie też jest kuszącym pomysłem ;).





Mój 'wrodzony smutek' od jakiegoś czasu szczególnie daje mi się we znaki. Staram się to zniwelować - z różnym skutkiem. Mam nadzieję, że to chwilowe.

Miłego wieczoru ;*

6 komentarzy:

  1. Mi sie podoba twoj nowy desing bloga :))

    \obserwujemy?
    http://everythingwhatlike.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow zdjęcia zdjecia zdięcia :DD obserwuje i zaprasza częściej
    http://just-little-disaster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia.

    Może zaobserwujemy swoje blogi?

    OdpowiedzUsuń