poniedziałek, 30 grudnia 2013

before New Year's Eve

Hej pyszczki! 
Dzisiejszy dzień jeszcze w miarę leniwy, ale już jutro wszystko ruszy pełną parą! Ostatnie przygotowania, to tego wyjątkowego dla wielu dnia, a raczej nocy ;). Dla mnie również :). Jutro mam dosyć zalatany dzień, muszę załatwić kilka ostatnich spraw i tylko czekać na odpowiednią godzinę ;). 
Z racji tego, że dziś zabrałam się jedynie za sałatkę, miałam sporo wolnego czasu, w związku z czym poszłyśmy z Klaudią na dłuższy spacer po mieście i odkryłyśmy zakamarki, o których istnieniu, nie miałyśmy wcześniej pojęcia! Nawet nie wiedziałam, że w moim mieście są tak piękne miejsca... Cóż, teraz już wiem i na pewno nie jeden raz tam jeszcze zawitam :). Przy okazji Klaudia zrobiła mi kilka zdjęć, chciałam Wam dokładniej pokazać płaszczyk, w którym od jakiegoś czasu chodzę ;). 






                  I jak Wam się podobają zdjęcia? Specjalnie na tą okazję pokarbowałam sobie włosy, ale po kilku minutac pobytu na dworzu nie miałam fal, tylko siano ;x Grrr.. Ale myślę, że aż tak tego nie widać.

                     Chciałabym Wam życzyć, aby kolejny rok, 2014 był o wiele lepszy o tego, żeby postanowienia noworoczne, które przed sobą postanowicie spełniły się, jak i wszystkie Wasze marzenia.
                                                   Szczęśliwego Nowego Roku, Miśki! :*

                                                               

4 komentarze:

  1. Mamy taki sam kolor włosów czy mi się wydaje??:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia ; )
    Ładny blog ; D

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudne zdjęcia *.* niesamowicie mi się podobają ♥

    OdpowiedzUsuń