poniedziałek, 23 grudnia 2013

Merry Christmas!

Witajcie, kochani! 
Już jutro 24 grudnia, czyli przez wielu z Was oczekiwana wigilia. Nie czuję w tym roku 'magii świąt', w dużej mierze też ze względu na pogodę, mam wrażenie, że mamy wiosnę, a nie końcówkę roku! 
Ale cóż, na pogodę nie mam wpływu, a szkoda haha ;). 
Nie mam żadnych zdjęć w świątecznym klimacie, z racji tego, że słabo się dziś czuję, chyba łapie mnie jakieś grypsko i niezbyt wyjściowo dziś wyglądam, a poza tym, miałam tyle pracy z załatwianiem świątecznych sprawunków, że nawet nie miałam kiedy cyknąć jakiś fotek. Potem farbowałam włosy, więc już kompletnie nie byłam w stanie do zdjęć hahah. Ale mam inne, również świeżutkie ;) 




Jutro mijają 3 miesiące, od kiedy jestem tu z Wami. Jej... Nawet nie wiem kiedy to zleciało. Mam nadzieję, że grono czytelników będzie się coraz bardziej z dnia na dzień poszerzało. Na dzień dzisiejszy są 2564 wyświetlenia! Dziękuję Wam za to i za każdy ślad, jaki tu zostawiacie, w postaci komentarza ;*.
Z okazji zaczynających się od jutra świąt, chciałabym Wam życzyć spełnienia najskrytszych marzeń, wiele miłości i bliskości ze strony najbliższych Wam osób i byście zawsze mieli powód do uśmiechu :).
                                                               Wielki buziak ode mnie na gwiazdkę! :*
                                                                               

5 komentarzy:

  1. Co robisz ze masz takie oczy sliczne? :o
    jakaś maskara czy cos? :)

    obserwuję :)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na codzień używam zwykłego tuszu do rzęs, ewentualnie kredki, ale na tym zdjęciu mam jeszcze siwye i perłowe cienie do oczu ;)
      Dziękuję bardzo ;*

      Usuń
  2. jakie ty masz wielkie oczyska :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo. ;)
    Ja Twój również. :>

    OdpowiedzUsuń