sobota, 28 grudnia 2013

Zmienność


Witajcie kochani! 
Nie wiem, jak u Was, ale u mnie od jakiegoś czasu pogoda zmienia się jak w kalejdoskopie. Jednego dnia jest jak wiosną, innego jest tak zimno, że przyynajmniej ja przymarzam do łóżka :c. Przez taką pogodę jestem całe dnie potwornie senna, nic mi się nie chce, nie mam na nic ochoty, dzisiejsze plany też nie wyglądały tak jak miały. Dlatego zdziwiłam się, że sama napisałam do Klaudii, żebyśmy poszły się gdzieś przejść. Potem wpadła do mnie Olka, a teraz siedzę i znowu chce mi się spać. Niecierpię takich dni. A w dodatku tracę orientację, jaki jest dzień tygodnia, co strasznie mnie irytuje, bo wolę wiedzieć choćby tak podstawowe rzeczy. I tylko snuję się z dnia na dzień bez konkretnych zamysłów na kolejne jutro. Dlatego myślami powracam do lata i rzucił mi się w oczy zestaw, w którym od razu się zakochałam! I znalazłam jeszcze spódniczkę, która równiez bardzo mi się spodobała ;).












                                                                 
                                                                            3majcie się <3

5 komentarzy:

  1. U mnie jak na razie to ciepło na dworze ;o. Niby zima a jest tak jakby była wiosna ;3
    Ładne zdjęcie ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Od jakieś godziny przeglżdam blogi z tej grupy na facebooku i twój jak narazie jest pierwszym który zwrócił moją uwagę i mogę powiedzec że mi się podoba. Masz bardzo fajne zdjęcia. Życzę powodzenia -obserwuje ( licze na rewanż :) ) i zapraszam do mnie http://just-little-disaster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Twój już obserwuję ;)
      Miło, że Ci się spodobał, mi Twój również :)

      Usuń
  3. u mnie dziś zimno, wczoraj ciepło. No i wskoczyłam we wiosenną kurteczkę.. brr!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna notka

    proponowałabym mziene szablonu, trochę rani ten szablon

    zapraszam do mnie napisałam artykoł na temat kradzieżt zdj
    iamemilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń