sobota, 7 grudnia 2013

Pracowita sobota

Cześć, Miśki! 
Mimo tego, iż nadszedł upragniony weekend, pierwszy jego dzień spędziłam bardzo pracowicie, dużo spraw w mieście i nauka przed egzaminami próbnymi -.-. Czekają mnie od wtorku do czwartku. Mam lekkiego stresa, choć mam nadzieję, że dobrze mi pójdzie. Pod wieczór byłam u Klaudii i niedawno wróciłam, miełyśmy obejrzeć "Pewnego razu w Rzymie", ale jak zawsze się zagadałyśmy i nici wyszło z oglądania, haha ;). Jutro w końcu wybieramy się na zdjęcia, planujemy to już od jakiegoś czasu, ale zawsze coś wypadało, ale tym razem mam nadzieję, że się uda :). Pogoda dziś u nas lepsza, niż w ciągu ostatnich kilku dni, w końcu wyszło słońce, czym nie mogłam się nacieszyć! :) 



                                                                       Miłego wieczoru <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz