sobota, 21 grudnia 2013

Wigilia klasowa


Cześć Wam! 
Wiem, że dość długo się nie odzywałam, ale już to nadrabiam ;). Wczoraj nasza klasa miała wigilię, w sumie co roku wypada to w ostatni dzień przed przerwą świąteczną. To już ostatnia wigilia z tą klasą, będzie mi ich brakować, dlatego cieszę się, że całkiem miło spędziliśmy wspólnie wczorajszy dzień. Nie miałam ani jednej lekcji, bo były jasełka, w których brałam udział, na 1 i 2 godzinie próba, potem występ i wigilia, więc wymarzony ostatni dzień przed wolnym ;). 



                         Jak na razie są tylko te dwa, bo kompletnie nie miałam czasu, żeby ogarnąć resztę ;x.
 Smutno mi, jak pomyślę sobie, że to już ostatni rok.. Wiadomo, nie zawsze jest idealnie, ale przywiązałam się do tej klasy i staram się pamiętać tylko te dobre chwile, a było ich bardzo dużo i na pewno jeszcze będzie ;). Jak zawsze, było duużo jedzenia :D I kiedy wychowawczyni oznajmiła, że musimy już się zwijać, trzeba było szybko się podzielić, co kto bierze. Ja przyszłam do domu z piernikiem ( który był po prostu pyszny *-* ) i ciasteczkami haha ;).
Cieszę się, że dotrwałam do przerwy śwętecznej, która tak na marginesie będzie chyba najdłuższa, ze wszystkich, jakie były do tej pory! :). Mam wiele planów, które mam nadzieję, uda mi się zrealizować ;).
Dziś Klaudia przychodzi do mnie na noc, a ja lecę zrobić sobie cos do jedzenia ;).

                                                               A Wam, jak minęły wigilie klasowe? ;)
                                                                                     3majcie się <3
                                                                         

3 komentarze:

  1. Moja wigilia była beznadziejna ; c świetne zdjęcia; )

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia <3
    Moja wigilia bardzo się udała :D Rozumiem, również spędziłam ostatnią wigilię z moją klasą...;/
    No i w końcu długo oczekiwane ferie! :D
    Życzę miłego odpoczynku :D

    OdpowiedzUsuń