niedziela, 22 grudnia 2013

Inaczej niż zwykle


Cześć, Miśki!
Wpadam do Was z notką dotyczącą tego, co mnie ostatnio nurtuje, a mianowicie stosunku ludzi do odmienności. Każdy z nas jest inny, nie ma na świecie dwóch osób, które zgadzałyby się absolutnie we wszystkim, wyglądały by tak samo i miały takie same odczucia. A jednak społeczeństwo narzuciło sobie jakiś schemat, wzór, którego każdy powinien się trzymać, żeby nie odstawać od reszty. Zastanawia mnie, dlaczego tak jest? W końcu, każdy powinien być sobą. Teoretycznie obowiązuje cos takiego jak 'wolność słowa', jednak w pratyce jest to bardzo trudne do wyegzekwowania prawo, ponieważ nie ma możliwości, żeby nikogo nie urazić i dogodzić wszystkim. Zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie na tyle zuchwały, żeby krytykować kogoś z wyrażenie swojej opinii. Nie mówię tu o dalszych czynach z tym związanych, tylko zwykłe określenie swojego stanowiska w danej kwestii. I tego właśnie nie potrafię zrozumieć. Każdy z nas, powinien mieć prawo do swobodnego wyrażania myśli, ale trzeba wiedzieć, jak z tego prawa korzystać. Nalezy liczyć się z konsekwencjami naszych stanowisk, ale na tym właśnie polega idea społeczeństwa - funkcjonowanie razem, lecz ze świadomością, że nie wszyscy muszą się z nami zgadzać.
Dziękuję każdemu, kto był tak miły i poświęcił kilka minut swojego cennego czasu na przeczytanie tego, czym chciałam się z Wami podzielić :)


Wiem, że usunęłam post, gdzie było moje zdjęcie bez makijażu, ale to zupełnie nie dlatego, miałam swoje powody ;). Ale tutaj macie kolejne, z dzisiaj rana ;).
                                                                     Wyczekujecie wigilii? ;)
                                                                        Miłego wieczoru ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz